Tagastamine
Info
Kui su lemmikule ei maitse toit, siis kinnised pakid võtame tagasi või vahetame ümber 14 päeva jooksul.
Me ei tagasta saatmiskulusid, v.a. juhul, kui oleme enda poolt vea teinud. Tooteid võib tagastada ka meie poodi (peagi avame!). Kui Toode ei vasta meie tagastamise tingimustele, siis võime toote tagasi võtmisest keelduda.
Allahinnatud, avatud, katkiseid või muul moel rikutud tooteid tagastada ei saa.
Tagasta oma pakk kasutades SmartPost või Omniva teenuseid, läbi mille on meil võimalik pakki jälgida. Et tellimus tagastada või vahetada, võta meiega kindlasti enne ühendust.
Tagastamise kulud, mis ei ole põhjustatud Mäuh!-I poolsest veast, tasub klient.
Kui meie või meie tarnepartneri poolt on tekkinud viga Sinu paki kohale toimetamisel, siis selle eest vastutab vastav osapool.
Pea meeles, et tagasimakse Sinu tellimuse eest võib võtta aega 2-3 tööpäeva.
NB! Sageli võib pankadel minna paar päeva lisaks, et saaksime tellimuse eest raha tagastada.
Tagastamine
Tooteid, mis on saadetud kingitusena, on võimalik vahetada sarnase väärtusega toodete vastu.
Kui Sinuni on jõudnud vale või vigastatud toode, võta meiega ühendust, mauh@mauh.ee
või helista meile +37259005765
Saadame sulle tagastamiseks vajaliku info ja arvelduseandmed ning leiame sulle parima võimaliku lahenduse.